Koncerty až do konce prosince v prodeji! Kde hrajeme?

Nejčastější dotazy ohledně našeho obchodu

Moje objednávka nebyla doručena a už je to víc, než týden od objednání. Co s tím?

Platba za objednávku přes GoPay selhala, jakým způsobem můžu platbu dokončit?

  • V případě, že se Vám objednávku nezdařilo zaplatit přes GoPay, pošlete platbu na náš bankovní účet. Upozorňujeme, že po provedení platby je vždy potřebné informovat nás písemně na:  eshop@stistkoapoupenka.cz .

– Č. účtu: 279254277/0300

– IBAN: CZ53 0300 0000 0002 7925 4277

– VS: číslo Vaší objednávky

Objednal(a) jsem špatnou velikost oblečení, je možné ho vyměnit?

  • Ano, nenošené a nevyprané oblečení je možné po vyzkoušení vyměnit za jinou velikost. Napište nám na eshop@stistkoapoupenka.cz .

Omylem jsem objednal(a) jiné DVD/CD, než jsem chtěl(a). Je možné ho vyměnit?

  • DVD nebo CD Vám rádi vyměníme, nesmí však být zbaveno originálního obalu. Rozbalené DVD a CD nebo DVD/ CD s porušeným obalem nevyměnujeme.

Po dokončení objednávky jsem neobdržel potvrzovací e-mail, přišla moje objednávka v pořádku?

  • Pokud Vám nepřišel potvrzovací e-mail, zkuste nejdřív pár minut počkat a pak zkontrolovat složku “nevyžádaná pošta – spam”, případně “reklamní sdělení”. Pokud e-mail nenaleznete ani zde, kontaktujte nás na: eshop@stistkoapoupenka.cz .

Lze vaše DVD zakoupit v elektronické podobě?

  • Všechny naše filmy najdete online a bez reklam na www.kukino.tv. Vybrané DVD lze zakoupit nebo půjčit v elektronické podobě i přes Google Play nebo iTunes. Odkazy naleznete zde.