Nejčastější dotazy ohledně našeho obchodu
Moje objednávka nebyla doručena a už je to víc, než týden od objednání. Co s tím?
- Kontaktujte nás na: eshop@stistkoapoupenka.cz .
Platba za objednávku přes GoPay selhala, jakým způsobem můžu platbu dokončit?
- V případě, že se Vám objednávku nezdařilo zaplatit přes GoPay, pošlete platbu na náš bankovní účet. Upozorňujeme, že po provedení platby je vždy potřebné informovat nás písemně na: eshop@stistkoapoupenka.cz .
– Č. účtu: 279254277/0300
– IBAN: CZ53 0300 0000 0002 7925 4277
– VS: číslo Vaší objednávky
Objednal(a) jsem špatnou velikost oblečení, je možné ho vyměnit?
- Ano, nenošené a nevyprané oblečení je možné po vyzkoušení vyměnit za jinou velikost. Napište nám na eshop@stistkoapoupenka.cz .
Omylem jsem objednal(a) jiné DVD/CD, než jsem chtěl(a). Je možné ho vyměnit?
- DVD nebo CD Vám rádi vyměníme, nesmí však být zbaveno originálního obalu. Rozbalené DVD a CD nebo DVD/ CD s porušeným obalem nevyměnujeme.
Po dokončení objednávky jsem neobdržel potvrzovací e-mail, přišla moje objednávka v pořádku?
- Pokud Vám nepřišel potvrzovací e-mail, zkuste nejdřív pár minut počkat a pak zkontrolovat složku “nevyžádaná pošta – spam”, případně “reklamní sdělení”. Pokud e-mail nenaleznete ani zde, kontaktujte nás na: eshop@stistkoapoupenka.cz .
Lze vaše DVD zakoupit v elektronické podobě?
- Všechny naše filmy najdete online a bez reklam na www.kukino.tv. Vybrané DVD lze zakoupit nebo půjčit v elektronické podobě i přes Google Play nebo iTunes. Odkazy naleznete zde.